De brug tussen data en klantcontact
De brug tussen data en klantcontact
Kreuze nodigt je van harte uit voor een bijzonder evenement. In vier interactieve sessies neemt Kreuze je samen met haar partners mee in een aantal vraagstukken die allemaal betrekking hebben op het onderwerp: “De brug tussen data en klantcontact”:
- Hoe kan ik mijn collega’s voorzien van relevante informatie om klanten efficiënter te helpen?
- Hoe borg ik de kwaliteit van informatieverstrekking door mijn collega’s?
- Hoe kan ik eenvoudig zaken automatiseren binnen mijn klantcontact?
- Hoe zorg ik voor efficiënte en volledige verslaglegging van mijn contactmomenten?
- Hoe kan ik social media efficiënt inzetten als communicatiekanaal?
- Hoe kan ik klanten zelfredzamer maken door inzet van systemen i.p.v. mensen?
Onze sprekers gaan daarbij in op de huidige potentie van onze gezamenlijke producten en diensten, geven een inkijk in hoe deze kunnen helpen om de vraagstukken te beantwoorden en tonen een doorkijk naar de toekomst. De centrale onderwerpen deze middag: Omnichannel Contact Center voor Microsoft Teams, Microsoft Powerapps, Microsoft Azure microservices, Chatbots en kunstmatige intelligentie.
Het evenement zal plaatsvinden op de binnenplaats bij Kreuze. Inloop vanaf 14.30 uur, aanvang stipt om 15.00 uur. Na afloop zal er een walking dinner worden geserveerd en kan er nagepraat worden onder het genot van een drankje.
Mogen we je verwelkomen op ons evenement? Vul dan onderstaand formulier in.